W pierwszej kolejności należy sobie uświadomić jak ważną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne środki w kampanie reklamowe w social media czy w reklamy w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/blog-seo/co-musi-umiec-copywriter/ . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz