Na początek trzeba uzmysłowić sobie jak ważną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się głównym kanałem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują ogromne środki w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc zaistnieć w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/blog-seo/filtry-bany-czyli-o-karach-google/ . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz