Na początek należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują wielkie pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/blog-seo/filtry-bany-czyli-o-karach-google/ . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz