Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w social media czy w reklamy w Google AdWords.



Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?



Ponad 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.



Co składa się na działania SEO?



SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google muszą być wciąż monitorowane tak, aby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:

-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.

-link building, czyli działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.

-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.



Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?


https://levelrank.net/blog-seo/lokalne-seo/


Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz